09 December 2021

What is a worldview? Salvador, Brazil


On 7 and 8 December I addressed the members of the Igreja Batista Vilas do Atlântico in Salvador, Bahia, Brazil on the subject of "What is a worldview?" The first evening I spoke on "A Christian Worldview and Political Ideologies," based on my first book, and the second evening I lectured on "A Christian Worldview and Authority," based on my second. This was part of the church's annual Bible Celebration Week. My host was Roger Freitas, and my translator was Felipe Leite. I do not believe the event was recorded, but if I find that it was, I will link to the posted video here.

Nos dias 7 e 8 de dezembro, falei aos membros da Igreja Batista Vilas do Atlântico em Salvador, Bahia, sobre o tema "O que é uma cosmovisão?" Na primeira noite, falei sobre "Uma cosmovisão cristã e ideologias políticas", com base no meu primeiro livro, e na segunda noite dei uma palestra sobre "Uma cosmovisão cristã e autoridade", com base no segundo. Isso fazia parte da Semana de Celebração Bíblica anual da igreja. Meu anfitrião foi Roger Freitas e meu tradutor foi Felipe Leite. Não acredito que o evento tenha sido gravado, mas se eu descobrir que foi, farei o link para o vídeo postado aqui.

No comments:

Followers

Blog Archive

About Me

My photo
Contact at: dtkoyzis at gmail dot com